VectorLinux
September 23, 2014, 11:57:21 am *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Visit our home page for VL info. To search the old message board go to http://vectorlinux.com/forum1. The first VL forum is temporarily offline until we can find a host for it. Thanks for your patience.

Now powered by KnowledgeDex.
   Home   Help Search Login Register  
Please support VectorLinux!
Pages: 1 [2]
  Print  
Author Topic: Hello of Belgium  (Read 4537 times)
Triarius Fidelis
Vecteloper
Vectorian

Domine, exaudi vocem meam

« Reply #15 on: December 12, 2007, 11:18:55 am »

edit: en misschien nog niet eens zo slecht voor hanumizzle om zijn nederlands talent te botvieren.

I don't have enough time.  Embarrassed

"Leatherface, you BITCH! Ho Chi Minh, hah hah hah!"

Formerly known as "Epic Fail Guy" and "Döden" in recent months
Freston
Vectorite

« Reply #16 on: December 12, 2007, 01:00:41 pm »

Een Nederlandse hoek?? Ja zou dat wat zijn? 't Nadeel is dan meteen dat je mensen buitensluit. Aan de andere kant, 't is ook wel eens prettig om in je moerstaal wat te typen zonder dat je je Engels in bochten moet wringen om te zeggen wat je bedoelt. Maar uiteindelijk gaat 't natuurlijk om de internationale allure die het geeft aan Vector als er een 'native language corner' is binnen de gemeenschap Cheesy

Ik zou het wel leuk vinden als er een Nederlands hoekje zou zijn, maar ik denk niet dat ik er echt gebruik van zou maken. Als ik een technisch iets heb, of een nieuwtje wat ik wil delen, dan pak ik toch eerder de Engelse fora omdat je dan een breder bereik hebt. Of je zou echt moeten gaan denken aan een Benelux-tak voor Vector. Dat is wel héél leuk om eens mee te schermen.

Nu ja, we hebben weer wat om over na te denken Wink

PS. Ik zie verhoudingsgewijs veel Nederlanders en Belgen die met Vector werken, of ligt dat aan mij??
« Last Edit: December 12, 2007, 01:03:01 pm by Freston » Logged
Xeon
Vectorite

« Reply #17 on: December 12, 2007, 01:12:07 pm »

Met deze thread worden ze allemaal wakker ineens Cheesy, ik zie ook ineens van een aantal mensen dat ze uit Belgie of Nederland komen terwijl ik dat niet eens wist.

Wat bedoel je exact met Benelux tak voor vector? Dat kan je op veel manieren interpreteren.
Freston
Vectorite

« Reply #18 on: December 12, 2007, 02:02:57 pm »

Quote from: Xeon
Wat bedoel je exact met Benelux tak voor vector? Dat kan je op veel manieren interpreteren.
LOL Zoals ik schrijf denk je dat ik echt mijn roep als manager misgelopen ben. Ik zie een zekere mate van synergie, en woorden als marktpenetratie knal ik er ook moeiteloos uit. Maar wat een Benelux tak zou moeten behelzen daar ben ik zelf ook nog niet uit. Geeft niet, ik heb contracten tot medio 2009 en daarna kom ik ook wel aan de bak Wink

Maar goed, we hebben het er over. Het lijkt mij in ieder geval iets om daar bijvoorbeeld regiodirecteur van te zijn Cheesy

Nee, het ligt eraan wat mensen er mee willen...'t is dan meer iets om samen te doen. Maar laat ik de draad niet nog verder van zijn spoor trekken. 't Ging over of er een Frans forum was, en nu hoor ik mensen die misschien wel een Nederlands forum willen... Wie?

Wink
Xeon
Vectorite

« Reply #19 on: December 12, 2007, 02:16:36 pm »

Ik weet niet echt of er een frans forum is. Ik denk dat t'web jij en ik het wel zien zitten. Verder heb je dan nog suse-refugee die misschien ook wel eens af en toe zal langs lopen gok ik  Smiley Hanumizzle heeft geen tijd.

Zijn er nog nederlandstaligen?

----

To those who wonder what on earth we are on about: we discuss the posibility of creating a sort of dutch corner. Somehow we spread out to management related topics and terms aswell  Wink.
Freston
Vectorite

« Reply #20 on: December 12, 2007, 02:51:31 pm »

Franse fora zijn er natuurlijk zat. Fransen en Duitsers zie je bijna nooit op internationale fora want die hebben een hele actieve eigentalige community. Maar een goed Frans forum aanraden, dat zou ik denk ik niet kunnen.

Ik denk dat t'web jij en ik het wel zien zitten. Verder heb je dan nog suse-refugee die misschien ook wel eens af en toe zal langs lopen gok ik   Smiley Hanumizzle heeft geen tijd.
Ja. The headacher natuurlijk. En ehm nog wel een paar?

(...) Somehow we spread out to management related topics and terms aswell   Wink
Yeah. We already have a regional director for Benelux operations. But we haven't decided on our strategy yet...   Roll Eyes
t'web
Member
*

« Reply #21 on: December 12, 2007, 08:21:54 pm »

En aangezien,  'The Headacher'  hier global moderator is, kan deze ook onmiddellijk 't Nederlands/Vlaams hoekje modden...toch?
SuSE-Refugee
Ex-Officio
Vectorite

Dude In The Snappy Hat

« Reply #22 on: December 13, 2007, 11:35:06 am »

Ja, Ik "hop" ook nog wel eens langs; 't Is en blijft tenslotte een beetje "mijn kindje" (dit forum dan..)

Bovendien is VL de enige distro die ik daadwerkelijk gebruik.

Maar om even op dat idee van een Nederlandstalig Subforum terug te komen:
Als ex-board-admin wil ik daar toch even een hartgrondig NEE! tegen uitspreken; Dat zou namelijk dwars tegen alles waar VL voor staat ingaan.
Nl- zo vrij toegankelijk voor iedereen zijn als maar mogelijk is.

Niets let jullie echter om zo af en toe eens een "oder-ons" thread , zoals deze geworden is te starten.

*************************************************************************************

And now for our international audience:
Nothing to see here, but a couple of whacky Dutch-speaking goons, goofing off.
Have nice day!

<Lame sig>
Xeon
Vectorite

« Reply #23 on: December 13, 2007, 12:05:35 pm »

Maar om even op dat idee van een Nederlandstalig Subforum terug te komen:
Als ex-board-admin wil ik daar toch even een hartgrondig NEE! tegen uitspreken; Dat zou namelijk dwars tegen alles waar VL voor staat ingaan.
Nl- zo vrij toegankelijk voor iedereen zijn als maar mogelijk is.

k dat idee stoppen we maar weer in de papierversnipperaar  Wink
Joe1962
Administrator
Vectorian

« Reply #24 on: December 13, 2007, 12:11:11 pm »

Naughty Dutch-speaking goons! If you don't repent from your wicked ways at once, I shall wreak revenge on you by filling this Forum with English posts..... Grin

EDIT: and if that isn't enough, I can always switch to Spanish... Wink
« Last Edit: December 13, 2007, 12:13:00 pm by Joe1962 » Logged

O'Neill (RE the Asgard): "Usually they ask nicely before they ignore us and do what they damn well please."
http://joe1962.bigbox.info
Running: VL 7 Std 64 + self-cooked XFCE-4.10
Triarius Fidelis
Vecteloper
Vectorian

Domine, exaudi vocem meam

« Reply #25 on: December 13, 2007, 01:32:33 pm »

Naughty Dutch-speaking goons! If you don't repent from your wicked ways at once, I shall wreak revenge on you by filling this Forum with English posts..... Grin

EDIT: and if that isn't enough, I can always switch to Spanish... Wink

Jo, om jag skriver mina inlägg på svenska, så kommer bara jag (och kanske nightflier) förstå dem. Vad säger du då? Cheesy

"Leatherface, you BITCH! Ho Chi Minh, hah hah hah!"

Formerly known as "Epic Fail Guy" and "Döden" in recent months
t'web
Member
*

« Reply #26 on: December 14, 2007, 12:08:53 pm »

It's just a pitty that we can go further with a Dutch/Flemish sub-thread on this forum...now you must do it with my bad tv-English...sorry in advance
Joe1962
Administrator
Vectorian

« Reply #27 on: December 14, 2007, 01:53:29 pm »

Well, I was only half-joking. I'm not really against it, but it's a sort of custom on the Forum that foreign language posts should be translated. Maybe now is a good time to bring up the local languages subforum again, specially now we know that sub-subforums can be used.

EDIT: Ok, so I set up a poll for this: http://www.vectorlinux.com/forum2/index.php?topic=4979.msg33321
« Last Edit: December 14, 2007, 02:02:55 pm by Joe1962 » Logged

O'Neill (RE the Asgard): "Usually they ask nicely before they ignore us and do what they damn well please."
http://joe1962.bigbox.info
Running: VL 7 Std 64 + self-cooked XFCE-4.10
Pages: 1 [2]
  Print  

Jump to: